Dremel multitool 8260 - 12 Volt - met 5 accessoires en Bluetooth-connectiviteit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dremel multitool 8260 - 12 Volt - met 5 accessoires en Bluetooth-connectiviteit op Kieskeurig.be. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

miles123 04-05-2022
Als je een tool zoekt om te klussen zou ik zeker een Dremel kopen, de vraag is of dit de Dremel 8260 moet zijn? De dremel 8260 is zoals verwacht een heel krachtig, licht toestel dat ook wel heel handig gebruikt kan worden voor precisie werk. Spijtig vond ik de 5 accesoires geen extra meerwaarde, maar beschouw het toch als een vereiste. Naast het feit dat je zou denken dat je 5 verschillende accesoires zou krijgen als je de naam ziet, maar in realiteit krijg je 3 keer een slijpschijf voor staal. De bluetooht applicatie is maar een aandachtstrekker, maar veel doet het niet. Ik zie het nut er ook niet van, ga je nu tijdens het klussen naar je smartphone kijken in plaats van wat je aan het bewerken bent.
De Dremel 8260 is dus een uitstekende machine, buiten dat de bluetooth applicatie het niet waardig is. Ik ga voor een dat even krachtig is maar zonder bluetooth.

Pluspunten

• licht
  • rachtig

Minpunten

• bluetooth
  • duur

Kathy G 04-05-2022

Super handige tool

We hebben deze multitool sinds kort in gebruik en zijn er enorm tevreden over. Hij ziet er niet enkel super uit qua design, hij is ook super sterk. Ook voor een onervaren klusser is de drempel zeer klein om het toestel te gebruiken. En dat gebruik is heel eenvoudig, het toestel ligt heel aangenaam in de hand en niet veel is te sterk ervoor. Je moet geen stopcontact in de buurt hebben of een verlengsnoer, het is zo klaar voor gebruik, wat een hele troef is. Voor grotere werken zou een tweede batterij een fijn surplus zijn. Voor ons is deze zeker een aanbeveling om standaard in de materiaalkast te voorzien.

Pluspunten

• Ligt goed in de hand
  • Zeer sterk

Tijl 02-05-2022

Alleskunner

Alleskunner!
Een toestel die door de veelvuldigheid aan kopjes voor ontzettend veel zaken te gebruiken is.
op de kop zit en ook nagenoeg niet van trilling.
hierdoor kun je ontzettend precies werken. (Iets wat niet gezegd kan worden van goedkopere multitools).
De EZ speedclic maakt dat verwisselen van kopjes ook kinderspel is.£
je hebt geen extra sleutel meer nodig.
Het gebruik van de app was voor mij ook best een meerwaarde.
In enkele klikken weet je welk kopje voor welke job nodig hebt.
Door het gebruik van een batterij is deze ook echt overal inzetbaar.
Het enige nadeel is de lange laadtijd.£
Ergens had ik ook wat meer kopjes verwacht binnen deze prijscategorie.

Pluspunten

• Precisie
  • batterij
  • speedclic

Minpunten

• laadtijd

benny 27-04-2022

krachtige draadloze multitool

Me eerste draadloze multitool die een goede batterij geeft en vlug oplaad. Daardoor is hij iets dikken en iets zwaarder dan andere tools. Maar het voordeel is dan wel weer dat je hem overal kan gebruiken en niet eerst moet zoeken achter stroom. Het EZ Twist systeem is ook handig want je heb geen sleutel meer nodig om iets vast of lost te maken. Ook de app dat je kan downloaden waardoor je het toestel kan verbinden met je gsm is handig en zeer simpel om te doen. Je gsm vind hem onmiddellijk .Er zit ook een opbergzak bij waar je alles kan instoppen. Op de hoogstand is hij niet stil maar zeker niet storend. Je kan er ook een extra batterij voor bijkopen zodat je zeker lang kan werken, Helaas zitten er niet veel accessoires bij als je hem koopt , maar je kan in de handel er wel veel bijkopen.

Pluspunten

• draadloos
  • EZ Twist bevestiging
  • opbergzakje

Minpunten

• weinig accessoires bijgeleverd
  • Niet de goedkoopste

ShauniV 21-04-2022

krachtige en handige multitool

Wat een geweldig product is dit! Ik was super enthousiast toen het aankwam aangezien Dremel een zeer goed merk is en het handig is dat deze draadloos is.
De tool zit in een mooie opbergtas met voldoende ruimte voor de tool en de batterijlader. Veel accessoires kan je er niet in opbergen maar dit is niet per sé nodig aangezien je deze vaak ook in een koffer kan bewaren.
Voor draadloos te zijn, is het een enorm krachtig toestel.
De tool zelf is wel wat dikker dan andere multitools die al heb gehad (vermoedelijk door de batterij) dus voor precisie is het iets minder handig vind ik (bv. iets graveren).
De EZ twist is super handig omdat je totaal geen sleuteltje meer nodig hebt. Bovendien zorgen de speedclips ervoor dat je geen gepruts meer hebt met een vijsje.
Het is ook een lichtgewicht dus na een lange tijd gebruik wordt het ook niet onaangenaam of lastig.
De batterij laad super snel op en je kan de multitool lang genoeg gebruiken tot deze opgebruikt is.
Op de hoogste stand is het wel wat een luider geluid maar zeker niet onaangenaam.
De app is ook super handig en werkt heel goed.

Pluspunten

• Krachtig
  • Draadloos

Minpunten

• Dikker

Katrien 21-04-2022

Handige tool!

Als je graag klusjes doet en knutselt, dan mag deze tool zeker niet ontbreken in je gereedschap! Wat een super handige Dremel die werkt met een accu. De accu gaat trouwens een degelijke periode mee. Geen gesukkeld met een snoer, maar handig en nauwkeurig kunnen werken. Om mee te beginnen vind je in de doos enkele meegeleverde accessoires. Niet zo veel, maar je kan er wel nog heel wat voor bij aankopen. We vinden het fijn dat er een handige opbergtas is bijgeleverd, zodat alles netjes bij elkaar kan blijven. Liever hadden we dit wel groter gehad zodat je nadien bijkomende accessoires er mee kan in opbergen. Wat de tool zelf nog betreft, niet twijfelen, aanschaffen en leuke dingen mee maken want het is handig in gebruik, het ligt goed in de hand en is gewoon super fijn om mee te werken!

Pluspunten

• Draadloos
  • Opbergtas
  • Handig in gebruik
  • Fijn werken

Olga 19-04-2022

handige multitool met accu

Handig toestel met accu, geen snoer meer in de weg. Je kan het ook overal mee nemen zonder je zorgen te maken over een stopcontact. accu heeft een lange gebruiksduur, gemakkelijk in en uit het toestel en gemakkelijk op te laden.

Ligt goed in de hand. heeft een handige app waarmee je de juiste toerental kan instellen volgend accessoire en materiaal. batterijniveau is ook duidelijk af te lezen.
leuk setje, wel weinig accessoires erbij, maar hier kan je de juiste apart bijkopen. Er is veel keuze in accessoires voor dit multitool. Multitool is echt wel een goede benaming, je kan er alles mee doen.
opletten als je gezin graag knutselt.. het toestel verdwijnt wel eens, en dan kan je best even zoeken ...
Geen al te grote geluidsoverlast.
In het algemeen zeer tevreden met deze accu multitool van dremel. een aanrader

Pluspunten

• snoerloos
  • ligt goed in de hand
  • krachtig
  • app voor extra mogelijkheden
  • mogelijkheid voor vele accessoires

Minpunten

• weinig accessoires in de set